Tuesday 14 August 2012



Assalammualaikum...
Yeahhh aku muncul kembali setelah lama menghilang..huhuuu..ok today is tuesday..ada apa dengan tuesday,ha meh nak cita,,hari nie anis ada group assingment yg nak kena settle that is mock meeting,,so pagi tadi bukan maen nyenyak aku tido sampaikan 7.45 baru celik mata,tu pon sebab cik leha mai,kalau xmampuih tak jaga lagi,,gggrrrrrrrrrrrrr gila baq hang gabra ar.OVERSLEPT....pukul 8 dah nak kena start meeting,then apa gi pi mandi pon cam p.ramlee ar..heheheheh jgn kata apa,,then cikleha kena buli ngan aku la,,tolong iron baju,kehkehkeh..dah siap bukan maen speed lagi pi class..and aku rasa ni first time aku kalut2 nak gi class..apa tak nya benda tu penting,,jalan tinggal cikleha,,selalu dia yg tinggal aku,ok aku bangga!hahahaha...dah la class sampai hujung dunia!kabin kot...then bila sampai bukak ja pintu diaorg belom start lagi,,tunggu kwn2 aku yg laen yg belom sampai..perghh selalu camtu!!!aku engat aku lambat..ada lagi yg lambat dari aku..hurh..=_=

Tunggu punya tunggu sampai setengah jam dah xsampai2 lagi pon,,apa lagi miss tu pon bukan maen tarik muka masamnya.semua dah start risau,lastly dia angkat kaki ja terus..fuh time tu semua diam,,apa nak buat nie.awal2 pagi dah kena marah camni,,bulan puasa pulak tu..yela kan mesti miss tu terasa hati dengan perangai kitaorg nie,cam dah tak respect dia kan..next bila kwn2 yg ditunggu pon sampai diaorg semua dah panic,yela diaorg punya pasal semua jadi camni..minta maaf la jawabnya,,tak pasal2 meeting tu kena pospone after raya..fuh xhabeh lagi tention aku pasni. al maklom la hari nie last kitaorg ada class..kan semua dah start nk balik raya..pastu anis ada satu class lagi..arab!!! ada listening and oral test hari nie..alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..hopefully result nanti yg terbaik la. :)

Next balik bukak pesbok and burung biru,semua post say goodbye!!!takpa balik la....aku masih disini..esok baru dapat balik.harinie ayah busy..so esok pon ayah keja kena tunggu dia balik keja dulu la baru nak boleh mai ambek..hurm :) aku excited.nak packing barang dah..kena buh baju raya dulu.hahahaha nanti terlupa tak raya chek! over ok kepada semua umat islam selamat berpuasa dan selamat hari raya. see you next entry :)




ha tengok kami nie kalau boleh semua benda nak sama.hahaha..baju sama just kaler laen2..opsss kalut punya pasai lupa nak pakai jam yg sama nie :)



No comments: