Monday 27 August 2012

Disebalik takbir raya!

Assalammualaikum.Ok entry kali nie aku tak tawu la apa kena mengenanya tajuk 'disebalik takbir raya' dgn apa yg aku nak karang nih..hahahha bantai ja lahaiii...Setelah lama kerajaan uitm bagi aku cuti utk aidilfitri tahun nie,aku kembali pulang selesaikan tugas2 harian yg agak membosankan kat dalam kolej nih...tak da geng2 nak merapu and saudara mara aku entah apa2 fe'il tuh...=,= bosan ...Now, baru terasa nak update muka buku, burung biru, belog semua. Mana tak nya, balik2 cuti kt rumah ja dulu dah memang tak nampak dah batang broadband nih. Lesap!!! Adik2 aku wak laqi weii...aku takleh sentuh pon..Hari nie jejalan kat blog org and terjumpa blog seorang pengarah yg memang dah terkenal dlm industri filem kat Malaysia nih. Sapa uh? mau taw ka? ha klik situ http://prodigiousburnsoul.blogspot.com/ ...Ha kenal dak sapa tu? Hampa jgn ckp tak kenal,, kang tak pasal dapat cop rakyat Bangladesh nanti ha..hahaahaa...Pergghhh sekali keluar filem memang meletop la kan..KEBAbOOOM!!! Orangnya hensem! Eh. -,-' ok continue------> reading entry dia erh :)

Oh mak kau! Aku lupa la wei.. Karang punya panjang dari tadi sampai lupa nak mintak keikhlasan dari hampa semua buat sesapa yg mengenali diri ini agak membuka pintu kemaafan utk diri ini...siapalah saya yg berguna ini tanpa anda. Acehhh. errrr sorry setelah seminggu after raya baru nak mintak maaf.But still dalam syawal kan.Ada sesapa puasa enam tak erk? 





Ok memang menyusahkan la kan kalau nak upload banyak2..Kalau nak tengok lagi bukak facebook jelah erk.hehehe :)

Ok next ada satu lagi story nak share kt sini..Ermmm last friday before balik sini aku ada keluar nak carikan something utk cik leha..Hadiah birthday dia lah. Jalan punya jalan,,semua kedai hadiah aku masok last2 terpikat dengan satu bantal love tuh...comey sangat. Tapi takda pulak yg bertulis happy birthday..yg bertulis i love you ada la...Hurm nak ambek ke tak?! Kawan2 aku cakap ambek jelaa, tak semestinya pakwe yg kasi kan..hihiiiii BFF kasi pon tak da salahnya..huhuuu tanpa pikir lagi terus ke kaunter bayaran.Hahahaha senang kan..Ok cik leha tak sabo nak kasi utk anda :)


Kelmarin balik kolej terus kasi utk cik leha..wah!!!!!!!dia jerit suka :) Happy nya!heheheee....aku siap semburkan perfume lagi tuh..haaha memang malam2 dia tido bau perfume tu la nampaknya.Btw i wish you the best in your studies and i pray we will be sweet best friend forever... Amin :)

2 comments: