Monday 10 September 2012

PAGI YANG MENYAKITKAN HATI

Assalammualaikum..ok pagi nie awal2 lagi dah siap2 utk job interview, bila dah ready sampai class B7 tolak2 pintu rupanya ada class laen.huh =_=" clap class la nie..haaa mana madam nie,dah la time dh lewat dh,calls kwn2 semua xangkat,yg aangkat pon tak tawu pulak no madam tu,,ok utk second time aku mnyusahkan org laen,,terpaksa call org yg tak terlibat dalam kes nie pulak dah..nak mintak no class rep..hahaha teruk jgk aku nie, la bdk2 class sendiri pon tak da no sampai dah sem 3 dah..=_=" menang teruk ponsss...rupanya class kat kabin wei..perghh aku dh lah penat nak mampus dah..pagi2 dah keliling uitm nih. then dengan lafaz bismillah start la interview tu,,dgn lafaz alhamdulillah jugak bila dah habes semua..

Next baru nak masok point..hahaha..ok apa yg aku maksudkan dengan pagi yg menyakitkan tu..herm sbb nya,,bila balik bukak je twitter.haaaa dah mula lah tu.walaupon aku rasa benda nie maybe xda kena mengena dgn aku,.err ada jugak kot cikit,,hehehe,,apa hg engat hg tu dah pemez sgt ka semua prempuan terkejar2..xpaham aku,tlong la jgn bagi harapan kalau hanya mampu nak sakitkan hati..ok first time aku terasa hati dgn hg,,so hg jgn tanya kenapa aku dah laen dgn hg ok..! sorry to say la..kalau playboy tu tetap playboy jgk.ok bye! :) much love ^_^

No comments: