Tuesday 11 September 2012

BERTEMU KEMBALI

Assalammualaikum..
Apa aku mimpi hampa jgn tanya la noh kenapa dua kali hari ni aku buat post kt belog nie..ok tapi sebenaqnya aku nak habaq jugak yg aku gedik terlebih siket harini..maybe emosi sindrom cikit kot..

kroookk kreeek oppa krook kreekk!!!

upss >,< perot saya sedang nyanyi korea..oppa gangnam pulok dia..grrrr aku lapaqqq T.T sapa hamba Allah yg nak belanja aku nie.huaaahuaaa jom la!jom la!!!aku xpabez duit hampa aeh,bukan banyak ponsss aku makan..ciput ja >,< buger triple double 3 biji pon jadi la..aku lapaq nie..>_____apa masalah hg sekarang nie?kau pehal bro?<______cibok jerk..poket anis aqilah dah tinggal habuk nieh..sob...sob..waiting.....zZzZZzzZ~~~menunggu sesuatu..
.
.
.
.
.
pok!
waaaaaaaaaaaa....pisang!pisang!banana!
.
.
.
.
o_0 pisang jatoh daqi langit wei..~rezeki aku~
pisang pon pisang laa labu...nyet!nyet!  mereng seketika..software tercabut!

Kepada belong terchenta,aku nak ceqita nie,,dengan lafaz bismillah.."aku dah jatoh cinta" ^_^ nyet nyet :)  ..pang!!!ha bengong sat..dok nyet nyet dari tadi dah jadi berok ka hapa aku nie..save and sound..kadang2 lagu shows your feeling.. ewww WTH...we are young...sebab tu jadik camnih.kuikuikui..remaja.ingat lah masa depanmu...masa depan kita bersama.. ^_____^ maafkan aku blog..kerana "kesewelan" aku nie hg jadik mangsanya..aku tension!frust sgt2...boooooo ada kesah...

ana u'hibbu anta ^_^  ma'assalamah~~

weeee perfume hg wangi lah  ;p
ILY
nyet!

No comments: