Tuesday 18 September 2012

Hari Yang Tension Gila Bangang!!!

Assalammualaikum :)
Ok tak bermakna senyum tu aku syoq nak mampoz..grrr dari pagi tadi start dgn presentation MGT (management) dgn segala2nya spontan..entah apa aku tembak bohong dalam presentation tu aku pon xtaw..apa aku cakap pon aku tak paham..main goreng ja asalkan jadi "mee" ...btw thanks jgk la kpd group members aku -leha-belly-kecik-mulock- yg mana sama2 goreng supaya tak stop dari "talking"...

Masok plak class BEL dapat taw speaking marks..OOOHHH DAMMMMMMMMM....! =_= Terus aku rasa nak angkat kaki blah teruz dari class tu..takda mood nk blajaq dah baq hang.

Ok then habeh ja class ada org ajak g makan pulok..Alhamdulillah makan lebih cket..~sikit~ heheheee...

Balik2 dari makan dah siap nak gi class.tunggu punya tunggu sampai pukul 2 dah pon tunggu cik leha xmai2 lagi..naik2 bilik tengok upa dia tinggal aku. =_= hurh jalan laa ngeng3 sesorang sampai kabin.

seumur hidup aku,ini yg pertama,pintu hatiku diketuk oleh wawanita..~~~sinar FM~~~

Masok2 class  "ok now i will give you quiz" OMG!!! padia nie???jawab jelah wei.taw dah aku fail...Next,petang tu p test CTU plk..jauh sampai Dewan Mini nuhhh..tak bleh ka bt depan bilik aku ja.hahhaaa..weh dpt jawapan bocor lah..perghh hafal tu ja,jgn buat terok nah.kuikuikuikui.... =)


Habeh ja segala letih otak utk 3 hari berturut2 nih..kami bertiga kluaq laaa,,first ingat nk makan kt depan uitm tu ja.But bila dh sampai teruz ambek keta..hahaha gi jalan2 CS weih..dgn baju kurung..comel x???kui3 memang good2 lah. owh dah lepas kempunan nak makan MCD youppp... Eh weih aku lupa cita pengalaman pertama aku kena.keta mampoz tersadai tepi jalan kot,,minyak habeh xsempat sampai petronas..perghhh gila bangang malu=_= ok buat dont know weh..call punya call last2 ada jugak la kawan yg boleh mintak tolong..thanks mulock (budak class aku) tlong belikan minyak..kelakar tahap gaban ah..ok dahla nak pegi dah jadi camtu..nak balik pon keta tu mampoz lagi sekali kot weh...hahahahahahaha ~hampa gelak la~ ni rasanya tahap kebodohan kami nie dah melampau.ahahaha..punya la malas nak tambah minyak tadi,,~biasalah bukan keta sendiri bro~ tersadai lagi sekali tepi jalan..padahal lagi 1KM ja kot nak sampai petronas..annoying toi ar..haduhhh..kali tu dah segan nk mintak tolong mulock lagi..gelabah dah mintak tlong org laen,,tapi tak dapat..last2 dah lewat menunggu ada jugak la sorang member kawan aku nih tolong belikan minyak..bengong kan??!dalam satu malam dua benda yg sama terjadi...WHY THIS HAPPEN ON ME?????tolong jawab sat. >pengalaman<

Balik sampai uitm nie pak guard pulak kecoh la entah apa2...adoiii satgi cheq maqah balik satgi tercengang kot.grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...penat bye!nite!  =_=


No comments: