Saturday 15 September 2012

RANDOM STORIES

Assalammualaikum..
Hari nie baru datang seru utk buat entry blog nie sebab semalam malazzZZzz!letih!tapi dalam letih2 pon sebenaqnya dalam mood yg happy.hehehe..kelmarin ada teman kwn anis pi ambek adik dia kat uitm perlis..ohh ya anis panggil dia tokwan ^^ sebab dia dah tua dari anis.hahahaa....ok jugak la anis ikot dia at least anis dpt masok jenguk2 uitm perlis kan =) besaq..kalau anis dpt situ memang kering air liur lah nak kena keliling uitm tu nak pi class tiap2 hari...=_=" firstly engat xmaw pi sebab segan nak jumpa adik dia.anis kalau org yg anis xknal nie memang segan lah sebab xtaw nak cakap apa..hahaha memang senyap ja dlm keta...padahal kalau takda sapa2 dlm keta tu,,ada tokwan tu ja kan..hah! memang over pulak aku cakap entah tokwan tu pon dah xlaqat nak layan.hahahaha i'm sorry (: one more thing adik dia chomel.first2 tengok dia senyum kalah aku...ahakzz..her name is aween.

Then dah dekat 10 kali dah aku dengaq tokwan tu asyik merungut lapaq..last2 jumpa jgk KFC kat dia..padahal aku pon lapaq jgk.kihkih..tapi bila dah masok makan hampeh. tak habeh pon tu yg aku malas nak makan uh,,..naseb baik la aku sendiri yg bayaq..kalau org laen yg belanja memang rasa bersalah sgt lah..kalau aku taw makan tak habeh awal2 lagi aku share dgn org.

Next kami teruskan perjalanan ke penang.,sebab nak antaq aween kat parents dia laa..nie lagi satu kes la yg buat aku segan tahap gaban!!! =_= ..mana penah aku jumpa parent lelaki weihh..tokwan tu cakap nak pi antaq dekat mak dia ja..sekali sampai tengok2 dari adik2,ayah,pakcik sampaikan opah dia pon ada..memang cuak arr...ok anis senyum :) naseb baik lah semua sporting habesss...apa2 pon memang happening lah dpt kenal2 family depa kan..then bertolak balik melbourn daaa...alorhhhh :( jap jaa...thanks lah for your really nice treat kat anis hari tu :)

Wow haaa..panjang aku karang sampai 4 perenggan.hahaha ok last aku nak wish utk sepupu aku lah kak faezah aku panggil dia sebab hari nie tadi siang telah selamat akad nikah dengan pasangannya Ary..esok anis harap wedding tu berjalan dengan lancar..anis doakan semoga rumah tangga yg dibina nanti dilimpahi rahmat dari Allah s.w.t.  ...Insyallah.. :) wassalam.


No comments: