Sunday 23 September 2012

watccchaaaa...0o0o0oo


Assalammualaikum..
Ptg nie walaupon aku rasa takda apa sgt aku nak bt karangan kt belog ni tapi aku rasa gedik jugak nak menempek cerita kt sini..hari nie sedih sebab kawan aku a.k.a sepupu aku jugak la baru sahaja kehilangan ayah dia pagi tadi.bila pikir2 balik aku rasa memang xcAya and aku sendiri maybe tak kan dapat nak bayangkan kalau kehilangan org yg kita sayang kan..kadang kalau kita ada masalah memang org laen boleh suruh kita banyakkan bersabar.tapi realitinya bila benda tu jadi dekat diri kita sendiri..how arr???nak sabar memang berat sgt rasanya.  -________-  Al-fatihah.




Next story tetiba pulak rasa nak masok kisah hati =) hehehe CINTA? kalau budak2 bawah umur memang la diorang akan ckp dekat bf/gf diaorg camnie "i love you lah" "i sayang u sorang je" "i cinta u"  "i akan tunggu u sampai hujung nyawa i" "i apa2 lagi lah..."annoying gila kan..oww ya hampa penah tak curi2 baca msg budak2 sekarang bercinta? maksud aku budak2 sekolah la...geli gila kot kalau baca..overdose ka?!!!kadang mengalahkan org yg dah berkawen kan?betol x?huh =_= budak2....

Tapi laen pulak klu cinta orang 20-an...sebab diaorang lebih berfikir jauh..erti kata laen lebih matang maybe.Tapi kalau orang yg dah 20-an nie bercinta putuz,then kapel balik.then putuz kapel putuz kapel...Aku rasa dia tersilap generasi kot...kalau dah masok 20-an tu terus pikir betol2 la,cari betol2,berkawan tu biar lah serius kalau kau dah sukakan seseorang tu..bukan try and error ok?pilih yg akan kasi kau life utk berpuluh2 tahun akan datang..bukan berhari2 akan datang..utk yg terbaik carilah seseorang yg elok agamanya,keturunannya...bukan setakat paras rupa yg mana kau rasa tak jemu pandang tu..kau tak jemu pandang sekarang..tapi nanti tua jugak...mesti hampa ada terpikir kan..layak ke aku nak ada isteri/suami yg solehah/soleh nie???haiiii kenapa cakap camtu?kawannnn...memang la sejahat2 mana pon kita dulu.bila kita dah terbuka hati nak berubah apa salahnya..memang itu yg wajib bagi setiap manusia yg bersalah kan..hiraukan kata2 org just pikir korang nak berubah sebab nak luruskan balik hidup korang.Jadi jgn takot utk mencari seseorang yg boleh bimbing hampa nah.Disamping berdoa moga2 dijodohkan dgn seseorg yg boleh dijadikan imam/makmum hampa erk. ^_^





Perrghhh..ehehee..bagi aku kan,kalau bab2 bercinta nie aku serius sikit.kalau setakat nak bercinta sebulan dua tu bek tak payah lah..bercinta cara org2 tua bukan cara budak2...kalau org tua mesti sayang sampai ke jinjang pelamin ke anak cucu..kan3? kuikuikui...sooooo suuweeett ^^ .Tapi kalau cinta budak2,bila dah jumpa yg lebih segak/hensem ala2 korea tuh..lupa yg lama baq hang.Sorry lah k kalau terasa hati ke apa..kalau terasa tu mesti hampa kan?hahahaha...lu pikir lah sendiri..cheq nak undur diri :) wassalam.


Should i tell you that i care about you? I means..really care..
Bye Mr :___________




No comments: