Thursday 27 September 2012

KALAU NAK BACA KENA TUTUP MATA =)



Assalammualaikum.
Pastikan mata anda sedang tutop yer..baru boleh baca..kalau tak nanti kena sumpahan aku >buta< kihkihkih..aku xbersalah  i really miss someone. :(  i dont know why i should miss him..kenapa hah???parah lah camnie.Today..mesti start dgn hidup baru..rasanya lah lama dah start nih >.< lupakan apa yg pernah berlaku..dan try mencari something yg lebih baik..i think i have found it..theetheee ^_^



Single???Yes i'm...sometime boleh :) sebab we can do whatever we want..but sometime we :( sebab kita rasa sunyi gila bangang! grrrrrr....rindu!!whooaaa untung larr bagi yg bercouple -_______-   apa kes aku dok buat jiwang nie..ok sabor yer anis.aku taw hang lonely skrang niee..kih3 ambek kau!!! insya-Allah ada yg lebih baik utk hang..be cool and face it..chaiyoookkk! ! !sobb sobb..i need your shoulder now  :'(

Ok dah la tu..lap aiq mata tu.sedih sgt aeh aku tengok

Lupakan emosi yg terover tadi tuh..but now i want to tell that i'm in love..dengan sapa???---->woit xsuuweeet arh gitaw hampa..ggrrr buat kecoh ja hang. should i tell the truth to that person???alololoww...tapi malu >.<  (mahu tapi malu) wait ar...belum tiba masanya..kawan aku cakap uji lagi.hah?? (grrr kena tunggu lagi) ok baiklah.aku ekot nasihat kau cik leha. (penantian satu penyiksaan) memang ponss =_="




i need ^_^

syg senget!






Tengah makan ais krim utk kali kedua hari niee..hehehehee...kbai :)

No comments: