Friday 28 September 2012

DON'T READ ! ! !

Assalammualaikum.
Haishh dua tiga hari nie keja aku angkut ice cream ja,tak taw kenapa..kena sampuk dah kot.heheheee sapa yang sampuk? dia ---->cik leha ! kih3 >.< aku tak bersalah...nie ha..ice cream nie buat aku jatuh hati kat dia..
,
,
,
cornetto blackforest!
tawu x cornetto nie lebih sedap dari yg niee (bagi aku la)
,
,
,
,
wahhh tengok macam yg nie lebih sedap kn?haa yg nie cornetto strawberry kisses..
tapiii yg atas tu rasa masam manis dia lebih ummphhh lah.kalau belom try tu try lah dulu..nanti komen ^_^

magnum nie pon boleh tahan la..tapi aku kureng suka sgt sebab dia banyak sgt coklat.melugaaiii plk nanti..aku prefer almond sebab dia dpt cover sikit coklat yg tebal tu..so xda lah nak manis sgt bila mkn..

apa2 pon suweet doh kalau dpt makan berdua.kih3 >.<
(keja angkut ice cream ja maw dapat kencing manis pulak)...haish pok mulut tu satgi haa..jgn mendoakan yg buruk nah.tampaq satgi kot!

Owh lupa pulak nak share,rabu ari tu before balik merbok anis ada keluar carik perfume dekat avon punya shop..dengan mak lah.heheee..hari tu balik jumpa perfume yg anis memang suka sgt tuu dekat umah tapi tinggal botol ja dah habeh..anis suka sebab bau dia lembut ja.tahan lama pulak tu.so pujok mak nak gi cari.lastly mak cairr dengan pujukan anak dia nih.kih3...buat drama pulak aku.
,
,
,
,
haa nie la dia.sapa penah guna?wangi kan?suuweeet ja bau dia. hewhew suke.kui3 aku xbersalah
pasnie dah xwangi dah haa.perfume saya yg nie mampu tenggelamkan perfume awak dh. i'm sorry..kih3.



nie hidup aku so suka hati aku la nak buat apa ponss..bweerkk :p
if you treat me as good as you treat your parents, i will treat you triple good as possible ! got it?!
kbai :)



HORMATI ORANG TUA TERUTAMANYA IBU BAPA KITA, KERANA ITU YG MENUNJUKKAN  SIAPA KITA.




No comments: