Friday 28 September 2012

SEDAR SESUATU

Assalammualaikum..
Alhamdulillah kenyang..baru lepas makan ja nie haa dengan Cik Leha dgn Lan (budak class aku) tetiba pulak hai nie Lan nak join kami makan sekali..ececeee Lan dengan Leha nak nipu2 aku lak..kih3 entah2 depa ada skandal dua paa..haaa study xajak aku pulak tu..hehheee naseb baik makan ajak aku..Kalau xajak mang masak ah leha kena godam ngan aku..Lepas makan kitaorg lepak2 jap kat pondok masria tuu..banyak benda yg kami sembang,,dari situ aku terasa sedar sesuatu yg mana aku ada penah tersedar dah sebelom nie..apa aku cakap niee?? ok buat2 paham nah T_T

Aku hanya orang biasa,aku kenal siapa diri aku..aku kenal camna family aku..hahaaa agak kasar aku maki Lan tadi..Haa tudia la dia pon satu..Dia pikir aku nie orang jenis apa..mata keranjang?Bengong ar...dia engat aku nie jenis memilih kawan kot?hah..sebab tu la aku pikir lebih baik aku cuba jauhkan diri dari org2 camtu yg mana akan buat org laen pikir serong dekat aku..sebenarnya memang aku segan sikit kalau berkawan dgn org2 camni..camna? hurm tak pelah tak perlu tahu sebab tak penting..sebab aku sedar hidup aku camna...Maybe kita tak sesuai..tapi bila pikir balik..Perlu ke kita nak ekot kata2 org sekeliling kita yg mana akan buat kita rasa down? hermmm semua hati kita kena jaga...hati orang..hati diri sendiri. T_T  susah betoi la..kita berkawan dgn org camnie org pikir kita nie mesti camnie punya perangai..tapi bila kawan dgn org camtu..orang pikir plak kita nie orang camtu..hurmmmm T_T tapi seriously aku segan sangat rapat dgn dia.



kbai.wassalam  >dari lubuk hati yg sedih<

T_T

No comments: