Monday 1 October 2012

BILA SAYA DAH SUKA

Assalammualaikum
......tet..bilaa saya dah suka saya akan sentiasa pikirkan benda tu..biasa la kan kalau dah suka..apa yg xkena tentang diri ini saya akan cuba utk ubah kalau itu yg akan lebih dekatkan saya dgn benda tu..tapi at the same time!!!saya takot kalau saya ubah, u will miss who i'm before :) ..tettt... tak semua orang boleh terima siapa kita tapi saya sayang org yg boleh terima cara dan sikap saya sebab saya tahu mereka ada lah orang yg boleh terima kekurangan saya. ◉◡◉  >kita sahabat< ily....tettt ! 


Kalau dah itu yg terbaik untuk kita,saya rasa lebih baik kita seperti itu kerana saya tak nak hilang awak..Walaupon kita bukan "bf and gf" ....boleh teqa tu? kihkihkih..> cinta platonik <


Hope kekurangan saya dapat ditampal dgn kelebihan awak 

MALAM "QALBI"





No comments: