Wednesday 10 October 2012

FIRST LOVER

Assalammualaikum..oke apa mimpi jgn tanya la kan kenapa update blog pagi2 nie haa...orang time2 nie ambek masa utk study tapi aku pulak nak ber'alam maya kat sini..ok good ! ! !
Tak sat tengah online pesbok,then tetiba terperasan nama tuu..someone yg pernah aku kenal dulu..punya lama sgt pikir sama ada nak tegor or tak..then try taip msg satu persatu..but belom sempat nak tekan enter mamat tu dah offline pulak =_=" 

ehh..ehh..eh..belom lagi lah,dia offline chat jer..heheee aku pon enter la msg tu dgn berbahasakan "hang aku" hermmm...kita org buat lagak cam kawan..but takda apa yg special pon..just bertanya khabar..btw dia makin berisi cikit sekarang..huhu makan banyak katanya..aku taw dia pon sekarang dah in relationship..just aku tak kenal lah sape..and tetiba tengah2 chating tu dia ada update status pulak :


Bila aku jmpa dia....rindu...:(


Aku tak taw status tu dia tujukan utk sapew....kih3 >>> bweerrkkk! 

kbai ^___^ miss him.





No comments: