Saturday 13 October 2012

19 Teen

Assalammualaikum..oke 11.59..tett..tett..tett..12.00 p.m...fuh tepat 12 malam 14 oktober 2012.Habeh dah birthday day aku utk tahun nie.hehe..SAMBUT??? haishh tak da sambut apa sangat lah.hari nie balik rumah kat aloq staq ja..Chooiii!!! ayat macam ada rumah kat laen lagi kan !haha ^__^

Masok masok ja halaman rumah tu terus owhh dammm!!! terjun longkang! belom turun lagi tu..Mengong jugak ar aku nie kan..nama ja GPS tapi longkang yg wujud depan rumah pon boleh lupa -___- HAA..kan sekali dah cuak! naseb baik la hari nie ayah tak keja,,ada jugak org yg nak tolong ikhtiar"kan..hahaaa..tu pon sejam lebih jugak ar nak dapat keluaq dari parit tuu..memang nyusahkan betoi la aku nie >merangkap GPS< ...ayah cakap "haahaahaa tak pa ambek sbg pengalaman"  *perli ka apa* thanks kepada kaum kerabat yg membantu,berpeluh hampa noh ..kih3 :)



perghhh calar sioott ! oke buat bodo jer -__-

Next jejalan aloq staq >CP< ..dalam takdak duit aku beli membeli jugak..aku pon tak paham syaitooon mana dok hasut aku nieh..grrr berambus kau! get out fom my life ! next pi hantaq adik aku sat kat hostel..and next!!hehehee pi tesko sat..jumpa kawan..to you : "thanks for the special surprise,,i really love that " ^_^

Pastu sampai melbourn dapat lagi adiah + kejutan.huhuu..thanks to both of you leha and belly...you all always make me happy and smile :) kita akan berkawan selagi mana Allah S.W.T tetapkan hati kita pada satu jalan keredhaannya..amin...btw sedih jugak tadi sebab tak sempat nak tengok cita "AKU TERIMA NIKAHNYA" hurrrmmm -__-

Sekali lagi sebelum terlupa..terima kasih banyak2 kepada sesiapa yg kasi ucapan okeyh!!! saya amat menghargainya ^_^ ..walaupon masih ada someone yg tak call or msg kite nie..takpe dah lepas kan..maybe beliau sudah lupa akan diri ini..i miss..ececeeeh..chooiii..no men no cry laaa ..takda maknanya aku nak teringat2 kan orang yg lupakan aku..kbai..








"DOAKAN IKATAN PERSAHABATAN INI BERKEKALAN"

WASSALAM :)




No comments: