Tuesday 16 October 2012

Say Goodbye

Assalammualaikum..
Done for final exam yg telah memenatkan otak aku selama dua minggu utk pikiaq segala fe'el soalan..hahaaa..letih wei study menghadap buku..nak buat cmna kan dah time exam baru nak rushing study..sebelom nie tak dak selera pon nak pegang buku.. >.< Alhamdulillah laa paper last tadi agak nice dgn aku kan..syukur ^_^ walaupon soalan tu takda la senang mana tapi bila kita dah ready dgn jawapan insy-Allah kita akan dipermudahkan =)

Hari nie semua org dah start balik *bagi yg dah habeh exam jelah kan* tapi aku esok la baru nak balik sebab hari nie masih rasa malas nak kemas2 barang..rasa cam berat hati pulak nak tinggalkan uitm nieh..walaupon nak tinggalkan sebulan ja kan..banyak sgt memori yg dicipta dalam semester 3 nieh..aku belajar kenal fe'el org,,kawan2 pon bertambah,,suka duka tu memang banyak sgt lah..lucu tuuu rasanya lagi banyak kot..boleh dikatakan sem tiga adalah sem yg paling happy habeh arh..tambah eppy tue bila aku ada kwn2 yg banyak membantu aku sama ada dalam pelajaran,,dalam masalah peribadi ker..memang diaorang tak rasa kedekut ilmu tu nak kongsikan dgn aku..time aku ada masalah pon diaorang still back up and sometimes diaorang akan cuba tolong utk selesaikan masalah tu..aku proud dpt kawan2 cam diaorang ^_^  *ku doakan moga persahabatan yg terjalin penuh dgn keredhaan dan berkekalan sampai kita semua kawen,sampai cucu cicit* hohohoo kenapa perlu ada >kawen,cucu,cicit???< hahahaaa gatai dah la tu..oke hampa ja aku dak..kui3 :D


Nie time part 3..lebih kurang sama ja dengan part 1..hohoo..we are young!



Haaa nie gambar time part 1..lawak kan,semua muka budak2.shomel2 jerk !

Disebalik segala suka duka nie anis ada pemangkin semangat utk anis,,they are ^^ mak, ayah dgn adik2 lerrr..tanya lagi (:


berdoa utk cheq la tuuee..hehehe







oke bye ^_^ jumpa next entry *cuti sebulan nie memang susah la aku nak jenguk blog nie,,dok diam2 nak wahai blog,,jangan nakal2..muah  *

Ma'a Assalamah..










No comments: