Thursday 13 December 2012

Sepanjang Cuti Semester

Assalammualaikum
Ok done utk cuti sem yang takda la panjang mana,enam minggu ja qasanya..dan enam minggu jugak aku merajok gedik tak maw update blog nie,WHY? no reason!So now bila dah start masok sem baru nie baru terasa nak update blog sebab nak gabungkan semua stories untuk satu entry..boley ka camtu "=,= Untuk cuti yang panjang tu takdak apa yang best sangat pon,setakat lepak dengan kengkawan ja,then mengisi perot dgn nasi minyak la..tanya lagi! *bila masa orang tanya*  sekarang time cuti sekolah,memang ramai la yang nak bina rumah tangga,banyak la yang dapat menantu!Dahla tu toksah dok kecek banyak sangat lah! *aku taw hampa malas baca* meh kita layan gambaq dulu then kita story mory nah :]

nie time raya nah :]
Banyak lagi gambaq tapi dah di'update' kat pesbok so tengok sana lah,nanti kalau update banyak2 kat sini cemuih pulak nengoknya *hoxhox*

Nie gambar adik saya yang kecik skali tuuee dengan kawan2 seperjuangan..alaaa yg pakai baju biru tu adik saya lerr..Haaa firstly saya nak ucap tahniah la kat dia sebab dia berjaya dapat no 2 keseluruhan untuk kategori 5tahun dekat tadika.*tengok la sapa yg dok jadi cikgu kat rumah*heee even no satu dah dpt kat orang laen tapi takpa next year pulun lagi nah! *chaiyok sampai masok first list*





oke empat pic kat atas nie time wedding cousin aku,haishh dah kawen dah pon hampa :)
mazni&shuharman :cheq ucapkan selamat berumah tangga,selamat bersuami isteri dan selamat berbahagia ke anak cucu cicit..cepat2 dapat anak taw!!!hehehe :)


Dua gambar kat atas nie plk time majlis menyambut menantu dekat kelantan..cheeeewahh dpt merantau kelantan pulak la kami..hikhik..kpd kawan2 aku yg nak kawen nanti tu cari la org jauh2 sikit,,boleh la aku turut merantaw.INGAT cari jauh2 yer ^_^



ok nie wedding sepupu aku jugak..SAYANG dia sangat,,muda2 lagi depa dah kawen.see..hampa jgn tengok ja,kawen muda oke apa,sweet sikit,hoxhoxhox...sue&aliff-selamat berbahagia hingga ke SYURGA :]

oke acaner?dah puas tengok gambar,ha cukop2 la tu,,tenet aku pon dah nak MAMPOZ dah nie,tak bayaq lagi oiii..nanti kita jumpa next entry plak nah.capek dah aku nulis nih *yang aku tetiba semangat indon nie kenapa*



^_^ *Hadapi Ujian Hidup Dengan Iman Didada*










No comments: