Friday 14 December 2012

LAZY

Assalammualaikum!
Wah semangat aku nak update blog nie semata-mata nak habaq yg now aku sgt la malas nak buat segala esement2 aku tuh *OME* lain pulak dgn cik leha nie,memang qajin bebenor dari tadi lagi dok hadap finance dgn marketing yg agak serabut kepala aku dibuatnya,,ceriezly now aku tak paham pon apa itu finance.Bila masuk ja kelas finance teruz rasa cam nak angkat kaki keluaq ja,tak paham kot apa yg lect tu dok kiri kanan kat depan tuh,fuh ~..~ *kawan yg laen pon aku tengok muka blurr jah* Utk LAW 299 lagi lah,akta-section segala bagai,haishhh cam tak perlu ja nak stadi semua tuh,,plus2 dengan lect yg garang senyum jarang sekali,lagi lah,,,suruh buat esement tapi soalan sepatah haram pon aku tak paham,grrrrrrrrr *kau nak apa nie sebenaqnya* oh i c men...

Time hujung2 minggu nie apa hampa buat?dalam bilik hadap laptop?oh aku taw,kantoi =_=" minggu nie dah tah keluar g mana2 dah sebab start2 sem baru nie dah dua kali cheq keluar...omaigad""" mamapoz la kena dgr syarahan kalau mak aku taw nieh,duit pon saqi2 semakin menipis. *ingat pesan mak dulu*

"Nanti jgn dok keluaq berjalan sgt,save sikit duit tu,
nanti hujung2 sem takda duit pulak"

"ok mak"

"Jangan ok saja,buat"

"yelaaaa"

"haa dah mak kata camtu nanti keluaq tak gitaw pulak"

"Dalam hati aku: macam taw2 pulak mak aku nih -..-


Tapi minggu nie tak keluaq dah nak,heheheee..etheli,tak sabar nak balik minggu depan nih,nak tukaq enset ni haaa,,, menggila banyak hari dah,haishhhh menyusahkan,dahla rindu nak texting dgn kawan2 terchayang nie :] eh dah 6 ptg,dari tadi hadap laptop nie apa pon tak terbuat,solat pon belom,nie pakcik makcik dah2 la tu blogwalking,dah solat belom?haaaa checheeee jgn tipu!! *takda tipu sunat ok* jom solat dulu satgi meh sambung plak nah,ok daa ^,^


No comments: