Friday 14 December 2012

KISAH HUJUNG MINGGU

Assalammualaikum.
*Tengah baring2 atas katil bercadar merah*Wah letih la sebab baru balik dari ATM yg terletak hujung pagar  UiTM nuh..hai dah berkali2 permintaan disuarakan kpd pihak pengurusan uitm supaya buat satu lagi ATM kat dalam nie,,then laluan berbumbung dari kolej ke class *takda la panas sgt sampai berpayung* then  ada la dgr kata2 ''eish panasnya hari nie'' -yang aku tetiba prihatin sgt nie kenapa,ok lupakan-

Wah hari nie nampak depa keluar dating,weih jeles siottt..untung la kalau sesapa yg ada bg/gf tuee,hujung minggu ja boleh keluar date,Uuwwaaaa...chek nak keluaq dating dgn sapa,sobs sobs :'( sadiss!!!Untung la depa..hermm nak cita apa ha?aha ada bff aku nie yg tengah ada poblem dgn bf dia,poblemnya etheli bukan dgn si bf tu tapi dgn family si bf tuu,,haishh hampa paham tak tu ayat aku? haaa lebih kurang cam ada dpt halangan la dari family dia,sedih kan,hermm aku harap dia bersabar la eh hadapi semua nie,aku pon pernah hadapi benda yang sama -,-" banyak lagi masa,insyaallah nanti kalau dah korang memang dijodohkan berdua segalanya akan okey :] *give me smile please*

Next aku nah ceqita tentang sorang kawan lelaki aku nie..kawan ok,yup just kawan! etheli dulu aku ada jugak terasa feeling something yang special sikit dekat dia aww.."dulu ok" tapi sekarang bila aku dah semakin lama kenal dia satu persatu sikap dia tu aku dah dpt kenal,feeling tu dah semakin hilang..aku taktaw la apa yg aku pikir tentang dia tu adalah sikap sebenar dia or tak,,ni just apa yg aku lihat ok..dia tu macam.........camna aku nak cita hah,herm tah la..yang pasti aku tak nampak pon apa yg ada dekat dia tu...or maybe dia SWEET TALKER..I think im sure about this! kau dah rasa hebat ke dgn cara kau camtu?kejar HOT erk?.kihkihkihhh tak layak weyh...balik rumah tanam jagung lagi bagus.Cara tak kena syg.Nasihat aku,hang cari la someone yang betul2 boleh hidup dgn hang nanti .Setia pada yang satu dan hiraukan yang laen.So takda la ramai lagi perempuan yang kena game dgn hang.keyh?Wassalam ^_^



"seseorang yang sayangkan kita,dia takkan kontrol'kan diri dia bila bersama kita,
supaya dia nak kita tahu siapa dia yang sebenarnya dan terima dia dengan seadanya"

No comments: