Tuesday 18 December 2012

Heheeee

Salam Tuesday 19/12/2012 :)
Location: Hadapan Perputakaan Sultan Badlishah UiTM Kedah.

Assalammualaikum!
"HEHEEEE" Aku taktaw la apa maksud tajuk heheee tu,ettheli aku taktaw nak pikir tajuk apa..ngeng la yam!THE STORY IS: taksabar3!!! *IstanbulAkuDatang* sebelom nie tak sabar nak jumpa dia,and hari nie baru dapat jumpa dia selepas dia balik dari segala kem bagai2 tuh..orang suka merantau biasalah >,< ..even dapat jumpa jap ja tadi..but i got this:
,
,
,
,
,
,

wahhh manis3 ^^ Thanks 情人 *google please*

Now nak tunjuk souvenirs dari kawan aku pulak,dalam2 dia bercuti teringat jugak dia kat aku nieh :) Amalin...heeheee she give me this :
,
,
,
,
,
,
,
nampak tak tu? "vietman"..nampak tak?tak?!okay buta!hohohooo "VIETMAN" ok?

But at the same time aku sedih laa,sedih sgt sebab jam kesayangan aku dah pecah.even jam tu murah,tapi sangat bermakna bagi aku.uhurmmm :( jam nie aku beli sama dengan Leha kot...maw tak sayang!
,
,
,
,
,
,
see.pecah!damn!

Ok done for entry kali nie,nak terus sambung assingment buat belog untuk business online pulak =_=" hurhhh malasnya..but what can i do.just follow the flow >,< see u next entry,Publish.!



No comments: