Sunday 20 January 2013

Coming Home

Assalammualaikum
I'm coming "home" ...setelah lama berdiam diri,YAM is back.hahaha evil nya ayat aku.hampir sebulan tinggal blog ni,spiderman dah buat sarang,shuhh!shuh!fhuhh!! *buang sarang labah2* motif?malas gila nak update belog nie sebab takdak setori yang best..sekarang nie yam sedang sibokkan diri dengan segala quiz&test bagai. *sibok la sgt,* ----tangan dibahu muka dongak atas,tettt!!!

Eh kite nak cite nie..kite ada teddy besor..nama dia mekted..MUEEHEEE..tiap2 malam kite tido pelok dia..tapi bila bangun pagi kite tengok mekted tu dah jatuh bawak katil..mekted kite berjalan weih..*sedang menipu* buas betoi mekted kite tido =..="

see..besoooorrr dari badan aku yg gemok tuh.muehehee.
Ha bila cakap about gemok nie.Saya dgn megahnya nak gitaw yg berat badan saya dah naik lagi sekilo.OMG!OMG!OMG!uwaaa kenapa naik ni? *biasalah org tengah gembira* memang aku akui la sejak dua menjak nie keja aku makan ja.,,pantang mulut kosOng terasa la nak sumbat makanan bagai..sekarang pon tengah mengidam lagi..mengidam nak makan cocktail nie.
.
.
.
.
.
.
woi woi woi...air liur hang meleleh tu..agak2 la dekat blog aku nieh.malu sikit,
tolong-tolong.grrrrrr..
OMG OMG OMG tak sabar3!
Tak sabar nak balik sebab boleh makan free.muehehee..

Ha sekarang aku mempersembahkan hasil rekaan terbaru dari butik AZ NH AF
*kebosanan time MKT*
biasa lah dulu apply course designer tak dapat,.
so nie jelah yang mampu buat.
hasil rekaan budak business.
Pasni kalau ada sesapa yg berkenan nak tempah baju pengantin sila PM okeh?deal!


AZ - Arib Zaleha
NH - Nabila  Hafiz
AF - Anis  ______
wassalam :)    


No comments: