Saturday 26 January 2013

Weekends =)

Assalammualaikum!
Ok adik2 now cik anis nak buka ceqita tentang "weekends" Tawu tak maksud tu? "hujung minggu" yer sayang2 sekalian.WahWahWah tengok tuu ramai yang study nampaknya..TEST banyak minggu depan oii.Dah la tu yam oii cepat ceqita..
Hari nie first time cik leha tinggai aku s'sorang..hampa taw dia pi mana?ehekehekk dia pi dating dengan makmertua(MM) ooii..Perrghh aku dengan belly jelez seminit merajok sejam dgn hang leha..~untung laa~ Tak lama dahtu..muehehee..Terpaksa la aku lunch s'sorang.eweerrkkk :'( Dahtu petang balik tayang baju plak..hai ni yang HOT meningkat tahap 210 nie..Cantik siott!!Weii kenapa tak belikan untuk aku satu.grrrr =,=" (merajuk lagi)

6.OO P.M..Petang sudah,matahari telah hilang kepanasannya (ayat apakah ini) marilah sama2 kita melepaskan tekanan akibat law&finance dekat tasik yang terbesar di Malaysia..Tasik UITM KEDAH baq hang!Apa kau nak semua ada dalam tasik tu..shark,anaconda,moyang biawak,dolphin pon ada..Tak rugi melawat Uitm kedah.


Ok now aku sangat kerinduan nak balik rumah.Qindu sangat kat family..qindu sepupu sepapat..qindu buddyz aku semua :"( Hai cina,kenapalah lambat sangat hampa nak qaya pon.Lagi dua minggu nak balik tapi aku kat sini dah start plan macam2 "INISEMUAPOYO" !
 saya tak sabaq nak balik sebab saya rindu budak nie.

sengetkan kepala anda!
Cik roshemawatye mesti rindu aku bagai nak rak dahtu,Saqi 32jam dok antaq msg jiwang kat aku.

Ismi rose: yammm..rindu!
Me: miss u too m!
Ismi rose: Iloveyou ngek :*
Me: I hate u more bengong :*
Ismi rose: yammyyy kenapa lambat sgt hg nak balik :(
Me: lagi seminit aku sampai syg -,-"
Ismi rose: rindu aku dah tahap gaban kat hang nie.
Me: rindu aku kat hang pon dah tinggi KLCC syg :) xoxo

see..M dah takleh tahan rindu kat aku tuh..muehehe..tapi nanti bila dah balik cuti seminggu mesti rindu pulak kat budak nieh -..-"

Mana p kepala?hilang!Hantu culik!

Sakit perot weih.kbye!wassalam :)



No comments: